Maandag 02 februari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Maandag 02 februari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Maandag 02 februari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

04 Februari 2015 | Costa Rica, Quepos

Bocos del Tore
Vandaag lekker rustig aan en ff uitzoeken wat we allemaal willen gaan doen hier. Om wat meer te weten te komen gaan we naar restaurant Casa Max, dat zijn kennissen van Petra, Linda en William, om zo Jan en Mieke te kunnen traceren. Ook dit zijn goede kennissen van ze, die wijzelf ook kennen van verjaardagen. Maar omdat er hier geen straatnamen zijn en adviezen van , is een villa, hebben een vogelkooi, mooie tuin, golfkarretje op oprit, waar we dus helemaal niets mee konden ;-)) zijn we naar Casa Max gegaan met het busje. Daar hebben we Alexander ontmoet, de zoon van Adri en Shirley, die heeft ons fijn geholpen en zo zijn we na de heerlijke Mexicaanse lunch daar met de taxi naar onze bestemming Jan en Mieke gereden. Wat een warm welkom en wat een plaatje van een villa. Het was zo gezellig dat we veel te lang zijn gebleven. Ze hadden ook nog een stel te logeren dus was heel leuk . We spreken af om deze week nogmaals terug te gaan en achteraf blijken ze echt bij ons om de hoek te wonen, maar doordat de villa zo mooi verstopt ligt achter bomen hadden we deze nooit zelf kunnen vinden. Dus konden we mooi lopend terug, om vanuit het hotel meteen weer naar het dorpje te gaan met het busje om wat te eten. Meteen  wat excursies afgesproken voor de komende dagen want het is zonde om niets te zien van deze mooie eilanden. Thuis nog fff wat gezellig drinken en weer op naar de volgende dag alweer. Xxxx