Dinsdag 03 februari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Dinsdag 03 februari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Dinsdag 03 februari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

04 Februari 2015 | Costa Rica, Quepos

Bocos del Torre Vandaag zijn we na het ontbijt met het busje naar down town gereden om daar vervolgens een busje te pakken naar het puntje van de andere kant van het eiland naar star beach ook wel dragon beach genaamd. Was ongeveer 20 min rijden. Daar aangekomen zijn we een stukje van ongeveer 35 minuten door de rimboe gaan wandelen om zo uit te komen op het prachtige strand. Er waren allemaal gammele hutjes gebouwd die fungeerde als bar en restaurantjes. Overal wat strandstoelen en tafels en er werd muziek gedraaid. Een geweldig sfeertje daar. Natuurlijk wat gesnorkeld, en wat mooie grote zeesterren gezien, niet zo veel meer als verwacht, dat is door de toerisme al drastisch verminderd. De buschauffeur wilde het geld incasseren voor de heen en terugweg  maar ik heb alleen de heenweg vast betaald op advies van Jan en ja hoor voor de terugweg is hij niet op komen dagen. Gelukkig hebben we een ander busje kunnen regelen want je zit helemaal afgelegen. Bij het hotel lekker douche en hoppa weer met het busje naar down town. We zijn weer Mexicaanse gaan eten bij Alexander. Meteen afgesproken om met hem te gaan duiken, mits het weer het toe laat want we willen uiteraard wel wat kunnen zien onder water. Pfff weer een dag om, het einde nadert en achteraf komen we nog tijd tekort, mmm misschien wat bijboeken :-)). Xxx