Zaterdag 31 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Zaterdag 31 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Zaterdag 31 januari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

02 Februari 2015 | Costa Rica, Quepos

Puerto Viejo hotel Clariblue Eindelijk geen haast om te ontbijten, dus eerst lekker op ons gemak gedaan. Ben eerst langs de zee ongeveer 5 km gaan joggen, ben trots op mezelf met dit weer want zelfs in de ochtend is het al heel warm. Mijn mannetje is jarig dus komt goed uit dat we niet hoeven te verhuizen. Gezellig verjaardagsontbijtje om daarna hier beneden aan het rasta strand te gaan liggen. Onderweg bij de uitgang van het hotel lag een labrador die met ons mee liep naar het strand, die ook vervolgens de hele dag bij ons is gebleven. Joey en Ronald zijn weer gaan surfen maar dat was meer vallen en opstaan, de zee is hier erg wild met hoge golven. Ronald en ik zijn nog gaan wandelen om een supermarkt te zoeken, we hadden zin in vers stokbrood. Was toch nog een eindje tippelen en we missen ons Neeltje nu al. Op het strand een picknick gedaan met drie honden om ons heen, die hebben we dus ook achteraf mee laten eten. Toen heeft Joey nog een ander bord gehuurd waar hij mee over de golven kon waven. Voor Ronald nog een lekkere massage van een uur geregeld om daarna ons op te gaan frissen om Ronald zijn verjaardag te gaan vieren. In restaurant was live muziek en het eten was er super goed dus zijn we hier we hier weer bij het resort gebleven. Ze hebben voor Ronald een verjaardagslied gespeeld en alle toetjes kregen we gratis. Was wederom een leuke dag. Nog een nachtje slapen en dan verhuizen naar Panama. Xxxx