Maandag 26 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Maandag 26 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Maandag 26 januari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

28 Januari 2015 | Costa Rica, Quepos

Ben om 06.30 gaan trimmen, het eerste stuk over het strand maar dat was erg zwaar. Ben toen over het park gegaan en kwam tot de ontdekking dat dit zo groot was. Ben op plaatsen geweest waar ik normaal niet in mijn eentje durf te komen haha. Weer een angst overwonnen ;-)). Ben weer in de ochtendglorie mooie dingen tegengekomen, veel eekhoorns, paarden, verschillende vogels en heel veel apen. Daarna fff relaxen en ontbijten. Na het ontbijt zijn we een wandeling gaan maken naar de waterval. Gelukkig hadden we water bij want het was bloedheet en we moesten veel klimmen, helaas op onze teenslippers. Bij de waterval aangekomzijn we over rotsblokken gaan klimmen, jaja we worden steeds sportiever, om uiteindelijk op een verlaten prachtig strand uit te komen. Daar heerlijk gezwommen en rond gebonjourd. Het was wel warm want als je uit de zee kwam, was je alweer bijna opgedroogd. Moesten terug want het drinken was bijna op. Daarna meteen in het zwembad geplonsd om aan de bar was verfrissing te drinken met uitzicht op zee. Haha was zo warm dat we ook maar aan de zwembad bar hebben geluncht. Toen de zon wat daalde zijn Ronald en ikzelf nog eens de route gaan lopen die ik getrimd had om zo naar een aangelegd kijkpunt te gaan. We hebben daar de zonsondergang gezien, adembenemend. Daarna met zijn allen gedineerd met uitzicht op zee, pora vida. Nog op het balkon van Joey en Rachel, wat op een dansvloer lijkt zo groot, gezellig yathzee gespeelt. En toen was het weer tijd om bedje te slapen. Trusten allemaal.