Zondag 25 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Zondag 25 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Zondag 25 januari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

26 Januari 2015 | Costa Rica, Quepos

Vandaag een iets langere rit voor de boeg. 3, 5 uur maar omdat alles zo mooi en leuk is om te zien vinden we dat totaal niet erg in onze fijne grote comfortabele auto. Dat is ook echt wel nodig hier door de bergen waar wegen vakantie niet eens geasfalteerd zijn en weckange stukken alleen maar over grote keien moeten rijden. Maar ook dat heeft in dit land zijn charme. Ook weer een prachtig hotel, heel lux allemaal met de zee in de voortuin. Ook vanuit het zwembad kijk je zo de zee in. De kinderen hadden een verrassing hier geregeld, en hadden een luxe bruidssuite geboekt, wel zo lux, naar Ik heb hiervoor bedankt, lief bedoeld allemaal maar de andere kamers waren ook lux en zo vaak ben je niet op de kamers. Dit vonden ze niet zo leuk, maar we konden terug boeken, ik vond dat echt weggegooid geld. Daarna uiteraard nog relaxen, het is te warm voor excursies dat doen we wel weer later in het iets mindere warme gedeelte. Later fff dorpje gezocht om ff wat te eten en re blieken en hupsakee weer een dagje omgevlogen. Tot morgen. Xxxx