Dinsdag 27 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Dinsdag 27 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Dinsdag 27 januari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

29 Januari 2015 | Costa Rica, Quepos

Vandaag iets later gaan ontbijten, we konden pas om 09.30 uur aanrijden dit omdat we om 11.00 uur de Ferry moesten nemen en het dus geen zin had om eerder te vertrekken. Dus koffertje weer inpakken. Ik zag hier voor de vakantie erg tegenop maar dit is echt reuze meegevallen. Om 10.15 uur waren we bij de Ferry, was erg druk daar maar het verliep snel. Om 11.05 uur vaart de Ferry uit, om pas om 12.10 uur aan de andere kant aan te komen. Duurt ook ff voordat iedereen er weer af kan, dus wordt een lange rit vandaag. Tijdens de rit zijn we uiteraard gestopt bij de krokodillen brug in Tarcoles, daar zie je dus echt veel krokodillen in alle maten zonder er moeite voor te hoeven doen. Daarna in een dorpje geluncht watergang duurde daardoor kwamen we pas om 17.00 uur in hotel Parador aan. Inchecken, koffers binnen gooien en hupsakee het park verkennen. Het wordt saai maar wederom een schitterend park, woh. Daarna de omgeving verkennen en een hapje ergens gaan eten. Het is iedere weer leuk en spannend waar we terecht komen en om alles weer opnieuw uur te zoeken. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Xxxx en tot gauw.