Woensdag 21 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Woensdag 21 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Woensdag 21 januari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

23 Januari 2015 | Costa Rica, Quepos

Na het ontbijt en inpakken weer aangereden naar de volgende lokatie. Om half 11 zijn we vertrokken omdat we een keer op ons gemak wilde doen, onderweg een aantal keren gestopt om de uitzichten en omdat ik uiteraard de zielige honden en poezen langs de weg wil eten geven.  we begonnen boven aan de berg met 20 graden en bewolking en zodra we beneden aan de andere kant van de berg was het zonnig en zagen we de temperatuur oplopen tot 35 graden, das toch wel lekker. We kwamen iets voor 2 uur aan op Racon de la Vija Loges. Koffers uitpakken voor zover dat nodig is, koud pilsje en ff genieten van het mooie uitzicht. Daarna parkje gaan verkennen, mooi zwembad met bar en iets verderop een mooie beek met stromend water, waar de mannen natuurlijk lekker in gingen om op verkenning uit te gaan. En ja hoor ze hadden een onbemande manege ontdekt dus wij moesten ook mee, maar wij zijn over een wankelende loopbrug gegaan. s, avonds op park buffet gegeten, maar dat was niet zo geslaagd. Cocktail en biertje in de bar gaan drinken en weer lekker bedje papen. Zo shit, weer een dag voorbij. Trusten en tot snel.