Zaterdag 17 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Zaterdag 17 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Zaterdag 17 januari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

19 Januari 2015 | Costa Rica, Quepos

Vannacht weer slecht geslapen en ben om 06.00 uur gaan joggen. Dat was heel relaxt, zo rustIGZ tussen alle vogel en aap geluiden. Toen ik thuiskwam zat Ronald mij al op te wachten om me re feliciteren. Ben gaan douchen daarna na voren gelopen waar ik alle app en facebook felicitaties kon lezen, satirische was super leuk!! Daarna kwamen de kids zingend het restaurant binnen en zijn we gezellig gaan ontbijten. Na het ontbijt onze zooi weer bij elkaar sprokkelen om baar het volgende hotel Arenal Paraiso resort & spa te rijden. Ongeveer een rit van 2, 5 uur door de bergen. Ook dit is weer een mooi park. Vlug de koffers binnen gezet want ik wilde voor zijn verjaardag door de regenwouden via de kabelbaan. Na eerst nog ff een vlugge hap bij de burger King wat achteraf niemand lekker vond. Daar even uitgezocht hoe we moesten rijden en brom brom daar gaan we weer. Daar aangekomen gingen we uitzoeken hoe of wat en het bleek dat we beter een volledig pakket konden nemen en dat hebben we ook gedaan. Het is een zware, langdurige enge activiteit en was te laar voor vandaag, dus geboekt voor morgen. Dus brom brom weer terug naar ons park, waar we met zijn allen naar de hot springs zijn gegaan. Dat zijn allemaal kleine natuur 0badjes van bergwater verwarmt door de vulkaan. Het bad beneden waar je begint is ongeveer 26 graden en het achtste bad is ongeveer 40 graden. Was erg aangenaam, terwijl het weer wat begon te stiefelen zijn we beneden in het natuurbadje met bar nog met een pils en cocktails gaan proosten op mijn verjaardag. Daarna gedoucht en baar een steakhouse gereden jammie jammie. En nu maar weer lekkers slapen want morgen weer een spannende dag. Xxxx