Donderdag 05 februari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Donderdag 05 februari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Donderdag 05 februari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

07 Februari 2015 | Costa Rica, Quepos

Vandaag staat dezelfde excursie gepland, Joey heeft de hele nacht buikpijn gehad maar wil toch proberen om mee te gaan. Na het ontbijt alles elkaar gezocht en met het busje naar down town gegaan. Daar aangekomen blijkt Joey nog te ziek dus besluiten wij om naar het Red Frog eiland te gaan zodat we de andere excursie nog met zijn allen later gaan doen. Joey terug naar hotel en wij met het bootje naar Red Frog. De zon had nog niet geschenen en het begon ook regelmatig te regenen, echt jammer dat drukt toch de pret enigzins. We zijn daar gaan wandelen om kikkertjes te gaan zoeken, helaas geen enkel kikkertje gevonden. Wel weer mooie omgeving. Was mooi strandje, leuk restaurantje, dus echt jammer van de regen, maar was achteraf wel blij dat we niet die andere excursie hebben gedaan met dit weer. De terugreis was tijdens een harde regenbui, dus over hoge golven in bootje, voor even was dat wel lachen, maar ben blij dat dit 15 minuten varen was en niet zoals de andere excursie de gehele dag. Joey was gelukkig weer wat opgeknapt en zijn we met zijn vieren beneden bij het hotel een hapje gaan eten, na eerst een warme douche te hebben genomen. Hopen op beter weer voor morgen. Het schijnt te komen omdat het volle maan is, daardoor is de zee wilder als normaal en het weer slechter. Mijn telefoontoestel heeft het begeven en kan er helemaal niets meer mee, hier staan heel veel foto, s op en deze kon ik bij de verslagen plaatsen, helaas kan dat nu niet dus deze zullen later volgen. Echt balen want nu merk je dat niet zonder kunt :-((. Tot morgen weer. Xxxx