Woensdag 04 februari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Woensdag 04 februari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Woensdag 04 februari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

05 Februari 2015 | Costa Rica, Quepos

Bocos del Torre.Vandaag staat er een excursie gepland, dus weer op tijd uit bed. Helaas kijkt onze excursie letterlijk in het water te vallen en besluiten we om deze niet te dien vandaag. Het waait en regent erg hard en dan de hele dag op een klein bootje zitten is minder, ook met de golven op de zee. Dan maar na het ontbijten op het balkon wat relaxen, wat spelletjes doen en verslagen bijwerken. S' middags in de regen toch maar ff down town om daar een hapje te eten en gezellig een terrasje te pikken aan het water. Heel jammer van deze dag want we willen nog zoveel doen in te weinig tijd. Das gewoon pech hebben en tot ook heden mogen we eigelijk niet klagen met het weer. En ach wat is er nu zo slecht, thuis kou en sneeuw. Morgen weer een dag. carpe diem. Xxxx tot morgen.