Vrijdag 30 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Vrijdag 30 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Vrijdag 30 januari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

01 Februari 2015 | Costa Rica, Quepos

van San Jose naar Puerto Vieja hotel Clariblue Vroeg opgestaan, vandaag langere reis voor de boeg. Na ontbijt zijn we om 09.15 uur aangereden. Tussendoor nog bij een typisch Costaricaans restaurantje een buffet genomen als lunch. Smaakte erg goed. Daarna verder gereden en zelfs dat vele rijden wordt niet vervelend omdat alles mooi blijft wat we zien. Het zijn nooit niet zoveel kilometers maar omdat je vaak door de bergen moet duurt het zo lang in tijd. Rond half vier aangekomen, ingecheckt en ff alles weer verkennen. Het is echt een gezellig dorpje met rasta stijl, alles heel kleurig en ander type mensen. Echt leuk om weer te zien. Terug op het park moesten we afscheid nemen van ons Neeltje, toch bijna 2500 km mee gereden. Echt een hele fijne auto, Toyota 4x4. Weer tijd om te douche in ons jungle hutje, weer zonder ramen om daarna naar het restaurant te gaan, wat er erg gezellig uit ziet en wat blijkt, met een geweldige keuken. Pff wat gaan de dagen nu snel, truste Xxxx