Woensdag 28 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Woensdag 28 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Woensdag 28 januari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

29 Januari 2015 | Costa Rica, Quepos

We zijn allemaal ( op joey na ) om half 7 opgestaan om de monkey trail te lopen, helaas zijn we er maar een tegengekomen. Wel een heel mooi natuurgebied tussen kleine paden te klimmen en te klauteren. Mooi tussendoor uitzicht op zee. Daarna een kun ontbijt zoals we nog niet gehad hebben hier in Costa Rica. Daarna zijn we naar beneden gereden naar het mooie strand. Onze stoere mannen hebben daar surf les genomen en hebben hard gewerkt, was heel leuk om daar van te genieten vanuit ons strandbedje. Nog wat lunchen daar en terug naar ons sjieke hotel om daar nog wat te genieten bij het zwembad tot 19.00 uur. opnhet zwembad kwamen twee aapjes kijken, dat was zo leuk om te zien. ronal en Shel hebben nog met een Nederlander zitten praten die gedeelte mede eigenaar is, dit park is van een oude Nederlands man en straat in de top 20 van de wereldranglijst vertelde hij. Het vorige hotel had een Belgische eigenaresse waar we ook mee gekletst hebben, Ronald krijgt al rare ideeën ;-))) Was weer tijd om te douchen en te gaan eten, al gaat is dat wel wat vervelen om uur eten, wij snakken naar wat aardappels en groente. Helaas morgen weer verhuizen en dan zelfs maar voor een nachtje. Was weer een gezellige bloedhete dag. Tot snel. Xxxx