Vrijdag 23 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Vrijdag 23 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Vrijdag 23 januari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

25 Januari 2015 | Costa Rica, Quepos

Vanmorgen weer lekker vroeg uit de veren. We zijn gaan ontbijten om daarna onze auto weer vol te proppen. Het begint een routine en gewoonte te worden haha is zo gepiept. We zijn met onze volle bak de berg op gereden om dat we daar een wandeling van 2, 5 uur wilden maken om naar de vulkaan te gaan kijken. Daar aangekomen bleek dat we de vulkaan niet van dichtbij konden zien alleen wat kokende bronnetjes. Haha dit hadden de kids er niet voor over. Dan maar meteen naar de volgende lokaties, omdat we wisten dat daar strand bij zou liggen. Wouw wat is de volgende lokatie weer een plaatje, hotel Jardin del Eden in Taramindo. We moesten wel even wachten op de kamers, maja we hebben volgens mij de beste lokatie betreft ligging, zo super. We hebben een tuintje en dat ligt op 10 meter van het zwembad en het strand is 3 minuten lopen. Echt super weer. Eerst ff wat eten bij de subway, mmm smaakte goed en toen naar het strand. Daarna zijn Ronald en Joey op het strand gaan wandelen en Shel en ik lekker naar het zwembad met een koude Corona. Lekker bij het resort gegeten, eindelijk weer a la carte, smaakte erg lekker. Gezellig nog wat geklets in de lounge hoek en dag alweer voorbij. Wel fijn om hier goed internet te hebben dan blijf ik een beetje op de hoogte, bv dat het hier 35 graden bloedje heet is en in Nederland bij ons sneeuwt. ;-)).