Maandag 19 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Maandag 19 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Maandag 19 januari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

20 Januari 2015 | Costa Rica, Quepos

Vandaag vroeg uit bed gegaan om eerst te ontbijten. Het regende al. Na het ontbijt terug naar het huisje om te pakken om met gepakte auto naar de bergen re rijden, we hebben een excursie geboekt om te gaan paard rijden naar de vulkaan. Daar aangekomen goot de regen eruit en was het geen doen om daarna vervolgens twee en half uur in de auto kletsnat te moeten zitten. We hebben de trip gecanceld en ze beloofde ons om het geld terug te storten, en nu maar hopen dat ze dat doen. Dus hop hop naar Monte Verde. Rit duurde iets langer, lekker gestopt om in een bergdorpje wat te drinken en bij mooie stukken ff stoppen voor het uitzicht, we zijn voortaan net Costaricanen, die stoppen ook overal waar het ze uit komt. Aangekomen in ons hotel poco a poco, regende het nog steeds pijpenstelen. Dus geen weer voor buiten, gezellig dan maar potje yatzee gedaan en een mooie film gekeken met zijn allen. Daarna na pizzeria gegaan om onze buikjes re vullen. Daarna lekker naar onze kamer nog wat film gekeken en duimen dat het weer beter wordt omdat we hierna nog een wacht hier zijn.trusten allemaal.

• 21 Januari 2015 - 00:48

Sophiet:

Dat was even slikken denk ik, maar de zon gaat weer schijnen, ik hoop voor jullie morgen al, alhoewel, hij schijnt altijd als jij dat wilt. Lekker filmpie kijken, slapen en morgen weer een volgend avontuur, met of zonder regen, ik hoop voor jullie zonder, slaap lekker allemaal.