Vrijdag 16 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Vrijdag 16 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Vrijdag 16 januari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

17 Januari 2015 | Costa Rica, Quepos

Vrijdag 16 januari Vandaag om 06.30 op ons terrasje gezeten om naar alle vogels kijken. Om 08.00 uur zijn weggaan ontbijten en we wilden eigenlijk in de banden over de rivier gaan slingeren. Maar omdat het zo regende wijzigde  de planning. Even het boek en de kaart erbij en we waren er al snel uit dat we naar de watervallen wilden gaan kijken zo gezegd zo gedaan. Onze rugzakken vol geladen en daar gingen de Lasarommekes. Een mooie tocht van 2 uur door de bergen met onze privé chauffeur Ronald. Daar aangekomen blijkt het een gigantisch groot park te zijn met apen, vogels, papegaaien, kikkers, panters, luipaarden vlindertuin en orchideeën. En dat allemaal in de bergen, dus lekker veel gesport vandaag, bergje op, bergje af.tussendoor een uitgebreide lunch op het park om daarna na de watervallen te gaan kijken, vier stuks in totaal, wat een uitzicht daarboven. Zeker de moeite waard om te zien, wel jammer dat het boven in de bergen wat frisser was en dat we de regen hebben moeten ondergaan maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Uiteraard de bergen weer in, op naar onze huisjes voor alweer het laatste nachtje hier. Onderweg gestopt bij supermarkt en bakkerij om thuis wat in het huisje te eten, die buffetten twee keer per dag gaat anders onze buikjes te rond maken, pfff waar moeten we het allemaal laten. Daarna nog lekker buiten gezeten om toch weer op tijd naar bedje te gaan. Morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen. Welterusten weer. Xxxx