Woensdag 14 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Woensdag 14 januari - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Woensdag 14 januari

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

16 Januari 2015 | Costa Rica, Quepos

Vandaag weer vroeg uitvoer veren, het ontbijt is om 07.00 uur.alles is perfect verzorgd. We hebben ook leuke mensen leren kennen, uit Nederland en Belgie. Dat gezellig met ontbijt, lunch en diner met zijn allen. Na het ontbijt moeten we verzamelen bij de bar voor een wandeling door de moerassen. We moesten rubberclaarzen aandoen om het droog te houden. Decwandeltochtvwas erg mooi en we hebben veel verschillende bomen en planten gezien. Er waren niet zoveel dieren te zien maar we hebben wel een kuuaaed gescoord. We moesten rechtdoor diep stukken modder baggeren en dat had wel iets. Na de wandeling was er weer lunch. Meteen daarna moesten wecweervparaat staan voor een schitterende boottocht door het natuurpark. We hebben veel gezien, verschillende kameleons, verschillende vogels en apen en zelfs een kleine krokodil. Na ditvaventuur zijn we nog met het Nederlands stel over onsxpark gaan wandelen, echt veel dieren gespot, de aapjes slingeren door de bomen en bij het zwembad lagen twee hele grote kameleons. Hierna een opfrisbeurt genomen en op naar het diner, pff we hebben het druk . Na het diner gezellig met iedereen naar de bar. We gaan nog wel steeds op tijd naar bed, waarschijnlijk nog door de jetlag en uiteraard de vermoeiende dagen. De nachten slaap ik slecht waardoor het heel goed uitkomt dat ik al het moois uit het woud hoor, de geluiden zijn rustgevend, zelfs het gebrul om 05.00 uur van aapjes is geluks makend. Echt zo geweldig om dit allemaal te mixen mee maken.

• 16 Januari 2015 - 09:08

Kees Karin Sam En Kiki:

hallo luitjes,

jullie hebben het zeer naar jullie zin daar zo te zien. het ziet er mooi uit. grappig dat we alles meteen bij kunnen houden. het lijkt wel of wij er ook zijn hi hi. geniet er van en ik wacht weer op het volgende verhaal.

groetjes van ons xxxx

• 16 Januari 2015 - 17:17

Ronnie:

Hoi vakantiegangers,

Super om te horen dat jullie het zo goed en mooi hebben.
    Geniet er maar lekker van. Hier gaat alles prima.

Gr van de Verbeekskes xxxxxxx