Aankomst San Jose - Reisverslag uit Quebrada Yeguas, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu Aankomst San Jose - Reisverslag uit Quebrada Yeguas, Costa Rica van Ronald Gerrie Joey en Rachel - WaarBenJij.nu

Aankomst San Jose

Blijf op de hoogte en volg Ronald Gerrie Joey en Rachel

12 Januari 2015 | Costa Rica, Quebrada Yeguas

Gisteren om kwart over acht aangekomen bij het eerste hotel ( 03.15 nl tijd) . Reis super goed verlopen, het viel ons allemaal niet tegen de reistijd. Ook de overstap in Panama ging allemaal heel vlot en ook daar geen tijd om te shoppen. Alleen hebben we wat vertraging van een uur gehad op Schiphol zelf omdat er vier personen te laat waren. Hier aangekomen was de transfer er niet dus dat heeft ook veel tijd gekost. Maja de vakantie is begonnen en na een lekker koud pilsje en een cocktail zijn we lekker gaan slapen, dat hadden we nodig. We zijn vandaag naar een grote shopping mal gegaan. En dadelijk nog wat zwemmen. Morgenvroeg worden we om 06.00 uur opgehaald en gaan we naar het nationale park Tortequiro. Daar hebben we drie dagen geen internet en we zullen daarna ons verslag bijwerken. Xx

• 12 Januari 2015 - 19:57

Myrna:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Leuk ook om het zo bij te houden. Have fun! Mis je xx

• 12 Januari 2015 - 19:58

Renate:

WoW gaaf en mooi daar op de foto's te zien
    Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen
    De doggy's doen het super hier
    Binkie is niet ziek geweest en kaira is veel aan het spelen
    Ze eten en drinken goed en zijn goed in de weer
    Het gaat ook goed met rover ze zijn met zen 3 e flink aan het spelen en ravotten
    Het slapen gaat ook goed ze zijn stil en piepen niet zelf beneden niet als ze op de bank liggen en ik gewoon naar bed toe ga
    Was aan het denken hoe ik het zou doen vanwege roosje maar het is goed gegaan de heb de honden beneden en roosje is boven
    Ik wens jullie heel veel plezier en geen zorgen
    Alles gaat goed
    Groetjes renate